مصاحبه راموس درباره تیم ملی اسپانیا
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


قهرمانی در جام جهانی بسیار سخت است ...


    به گزارش سایت فیفا، اسپانیا چهار سال قبل در آفریقای جنوبی قهرمان جهان شد و سال گذشته با قبول شکست در برابر برزیل به نائب قهرمانی رقابت های جام کنفدراسیون ها رسید. اکنون راموس 28 ساله نیز از قصد یارانش برای دفاع از عنوان قهرمانی می گوید. 

    وی در گفت و گویی با سایت رسمی فیفا گفت: "ما پیشتر برای جام کنفدراسیون ها در برزیل بوده ایم. فوتبال همیشه به شما شانس این را می دهد که کارهای گذشته خود را جبران کنید و انتقام بگیرید. ما قهرمان فعلی جهان هستیم و انتظارات از ما بسیار بالا است. همیشه فرصت قهرمان شدن وجود دارد اما قهرمانی در جام جهانی بسیار سخت است."

    راموس که پیشتر همراه با رئال مادرید به قهرمانی لیگ قهرمانان اورپا رسیده است و اکنون به عنوان سفیر یونیسف برگزیده شده است، در ادامه صحبت هایش افزود: "حضور در جام جهانی همیشه یک رویا است و بودن این رقابت ها در برزیل به جذابیت آن می افزاید. جایی که یک تیم با شخصیت را دارد که همیشه در جمع مدعیان است." 

    این مدافع رئال مادرید که از سال 2005 تا کنون بیش از 115 بار پیراهن تیم ملی اسپانیا را به تن کرده است، در مورد گروه کشورش و هم گروهی با تیم هایی چون هلند و شیلی گفت: "مهم ترین نکته این است که به مراحل پایانی راه یابیم. در گام اول با تیم هایی فوق العاده ای چون هلند، شیلی و استرالیا هم گروه هستیم و برای رسیدن به مراحل آخر مانند نیمه نهایی و فینال ابتدا باید این تیم ها را شکست دهیم. ما باید یک بازی خوب را ارائه دهیم و این می تواند تنها رمز موفقیت ما باشد. سخت کار کردن باعث آمادگی می شود و آماده بودن می تواند به شما شخصیت دهد و باعث موفقیت شما شود."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 21 خرداد 1393برچسب:, ] [ 11:51 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 250
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11250
بازدید ماه : 39832
بازدید کل : 404675
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1